stub-viisu-1-normal.jpg

Subb -viisu, hieman velkaa J A Tannerille

Eu -maana olo se on joskus vaikeaa
vaan ei kannatta vaikertaa,
se ei auta ollenkaan
Parhaat ratkaisut mä olen itse keksinyt,
ne on hienoja ja niistä kerron nyt

Jos et vakavia asioita pysty ratkomaan
niin sano sori vaan ja ala twiittaamaan.

Ukrainassa sotatila, voi kun kauheaa!
Päin persettä talous taas,
enkä ymmärrä asiaa.
Vaan vaikertaa ei kannata ei se auta nyt
on paremman mä keinon löytänyt.

Jos et vakavia asioita pysty ratkomaan
niin sano sori vaan ja ala twiittaamaan

Joskus kun on tiukka paikka siitä selviää
kun sanaa kaikille levittää
mitä vaatteita pidetään.
Jos ei jostain syystä siitä apua löydykään
se imagoo ja brändii levittää.

Jos et vakavia asioita pysty ratkomaan
niin sano sori vaan ja ala twiittaamaan.

Sijaistoiminnot on mulle aina number van
oon nähnyt niiden auttavan,
ongelman piilottavan.
Siks tritahlonisatulaan mä jälleen kapuan
luuserimaailmasta katoan.

Jos et vakavia asioita pysty ratkomaan
niin sano sori vaan ja ala twiittaamaan

En suomalaisen elämää mä tunne pätkäkään
se ei kiinnostä vieläkään
enkä onneksi sitä nää.
Oon koulukiusaaja ja ulkomailla asunut
ei kiinnosta mua arkihabitus.

Jos et vakavia asioita pysty ratkomaan
niin sano sori vaan ja ala twiittaamaan